اظهارات ناظمی و کرانچار پس از دیدار داماش گیلان و سپاهان

افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان پس از دیدار مقابل تیم فولاد سپاهان گفت: امروز دو نیمه متفاوت داشتیم، نیمه اول خوب بازی کردیم، نمی‌دانم چرا تیم ما بعد از اینکه گل می‌خورد بازیکنان یادشان می‌افتد که بازی کنند. موقعیت‌های خوبی داشتیم اما استفاده نکردیم.
وی افزود: نیمه دوم شیوه بازی را تغییر دادیم و با اضافه کردن سیف‌اللهی به ترکیب تیم از موقعیت‌ها استفاده کردیم. از بازیکنان‌مان انتظار زیادی داشتیم و در طول بازی هم شانس‌ زیادی برای گل زدن داشتیم.
وی افزود:در نيمه دوم بسيار خوب كار كرديم به طوري كه تيم سپاهان حتي يك فرصت گلزني هم نداشت.
وي اظهار كرد: در نيمه دوم ما موقعيت هاي زيادي داشتيم و مي توانستيم حتي پيروز ميدان باشيم اما متاسفانه فقط يك بار از اين موقعيت هاي خود استفاده كرديم و به گل رسيديم.
سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان بيان كرد: به دليل اينكه تاكنون نتوانستيم در رشت برابر حريفان خود پيروز شويم، بازيكنان داماش دچار استرس هستند به همين سبب در نيمه اول ضعيف ظاهر شديم اما در نيمه دوم با تغيير سيستم و با تعويض هايي كه انجام شد، مسلط بر بازي بوديم اما از اين تسلط نتوانستيم نهايت استفاده را ببريم و سرانجام به تساوي رسيديم.

ناظمی ادامه داد: از اينكه تيم ما عقب بود و به گل مساوي رسيديم، راضي هستم حتي از تلاش بازيكنانم نيز رضايت دارم اما بايد بيشتر تلاش كنيم تا ضعف هاي خود را پوشش دهيم و باید در تمام کناره‌های زمین کار کنیم.
وی در مورد اینکه آیا با صحبت کردن مربیان در کنار زمین در طول بازی با بازیکنان مشکلی نداریم، گفت: فدراسیون این اختیار را به ما داده تا از مربیان در طول بازی کمک بگیریم. من به تنهایی نمی‌توانم با 11 نفر در یک زمان صحبت کنم و به همین دلیل از مربیان در طول بازی‌ها کمک می‌گیرم و به هیچ عنوان مشکلی با این موضوع ندارم.

همچنین زلاتكو كرانچار سرمربی سپاهان گفت: در اين ديدار در نيمه اول بسيار خوب و برتر از داماش گيلان ظاهر شديم.
وي اظهار كرد: در نيمه اول بازيكنان سپاهان به خصوص احسان حاج صفي و امين جهان عاليان بسيار خوب بودند و علاوه بر اينكه يك گل به ثمر رسانديم، چند موقعيت مناسب ديگر نيز داشتيم اما در نيمه دوم ضعيف ظاهر شديم.
وي ادامه داد: هدف ما اين بود كه در نيمه دوم بازي را كنترل كنيم و از اندوخته خود نيز دفاع كنيم اما نمي دانم چرا بازيكنان ما دچار خطاهاي زيادي شدند و در اكثر اوقات نيمه دوم عقب نشيني كردند.
سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان بيان كرد: خطاهاي زياد باعث شد تا ضربات ايستگاهي را به تيم داماش گيلان بدهيم كه اين تيم نيز روي يكي از اين ضربات به گل مساوي دست يافت.
كرانچار اضافه كرد: تيم ما در نيمه دوم براي گل دوم تلاش مي كرد و در نقطه مقابل نيز تيم فوتبال داماش گيلان براي به ثمر رساندن گل مساوي مي كوشيد كه سرانجام موفق به اين امر شد و مي توان گفت كه نتيجه كسب شده مساوي، رضايت بخش بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،

تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392 ا 10:17 نويسنده : محمدرضا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.